Niet tevreden?

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Heeft u klachten over onze dienstverlening? Laat het ons weten.

Een klacht indienen

U kunt op verschillende manieren een klacht indienen:

  • U vult het klachtenformulier in.
  • U stuurt ons een e-mail of schrijft een brief.
  • U meldt uw klacht telefonisch bij een van onze medewerkers.

Behandeling van uw klacht door woCom

Als wij uw klachtenformulier of melding hebben ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging of wij nemen meteen contact met u op. Wij proberen er binnen 10 werkdagen samen met u uit te komen. Het kan zijn dat we meer tijd nodig hebben om de kwestie uit te zoeken. Dan vertellen wij u dat ook. Gemaakte afspraken bevestigen we schriftelijk.

Behandeling door onafhankelijke geschillencommissie

Lukt het niet om samen met woCom een oplossing te vinden en blijft u ontevreden? Dan kunt u uw klacht (kosteloos) voorleggen aan de Regionale geschillencommissie. De geschillencommissie neemt alleen klachten in behandeling die door woCom zijn afgehandeld.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×