Problemen met huur betalen?

Kunt u door omstandigheden de huur niet op tijd betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met een van onze incassomedewerkers. Wellicht kunnen we een betalingsregeling treffen. Daarvoor brengen we geen kosten in rekening.

Als u de huur niet betaalt

Als u de huur niet betaalt of u houdt zich niet aan de betalingsregeling, dan sturen wij een herinnering en vervolgens een aanmaning. Reageert u hier niet op, dan schakelen wij een deurwaarder in om de achterstallige huur te incasseren. De kosten hiervan zijn voor uw rekening. Ook loopt u het risico dat de huurovereenkomst wordt beëindigd en u de woning moet verlaten. Onze incassomedewerkers zijn te bereiken op maandag t/m donderdag tussen 8.30 uur en 16.00 uur via (0493) 49 76 66 of  via huurincasso@wocom.nl

Is uw inkomen gedaald?

Heeft u een laag inkomen en een relatief hoge huur? Dan kunt u misschien huurverlaging of huurbevriezing krijgen. Wilt u weten of u hiervoor in aanmerking komt? Kijk dan hier voor meer informatie.

Heeft u moeite om rond te komen?

Neem dan contact op met een van de hieronder genoemde organisaties. Hun maatschappelijk werkers helpen u graag om uw financiële situatie weer op een rijtje te krijgen.

  • Woont u in Asten, Helmond, Laarbeek, Someren: LEVgroep, tel. (0492) 59 89 89
    In Asten en Someren kunt u ook terecht bij Onis Welzijn tel. (0493) 44 12 34
  • Woont u in Cranendonck: Werk en Inkomen, tel. (040) 208 34 44  (maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 14.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur)
  • Woont u in Heeze-Leende: Werk en Inkomen, tel. (040) 208 34 44 (maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 14.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur)
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×