Over woCom
Over woCom
Jaarverslag
In ons jaarverslag kijken we terug op onze inzet in 2021. Veel van onze doelen hebben we gerealiseerd. Dat is een knappe prestatie in een jaar waarin coronamaatregelen ons nog steeds parten speelden. Daar zijn we trots op.
Wist u dat er het afgelopen jaar 47.895 telefoontjes binnenkwamen bij onze Klantenservice? En er 579 nieuwe huurders de sleutel van een huurwoning van woCom ontvingen? We hebben voor u enkele feiten en cijfers uit ons jaarverslag uitgelicht:
- 579 nieuwe huurders ontvingen de sleutel.
- Huurders beoordelen hun woonomgeving met een 7,5.
- 281 woningen zijn voorzien van zonnepanelen.
- Er werden 11.163 reparatieverzoeken gemeld; 73,9% is in 1 bezoek opgelost.
- 85,5% van de woningen heeft een ‘groen’ label (C of beter).
Bent u benieuwd naar al onze prestaties uit 2021? Bekijk dan het hele jaarverslag hieronder.
Het bestuursverslag schetst in vogelvlucht een beeld van alle inzet, de verhuringen, opleveringen en het onderhoud. De jaarrekening laat een financieel gezonde corporatie zien.
Het jaarverslag 2022 volgt spoedig.
Download(s)
Onderstaande jaarverslagen bevatten de governance- en WNT-informatie:
Jaarverslag 2021
Jaarverslag 2020
Jaarverslag 2019
Jaarverslag 2018
Jaarverslag 2017
Jaarverslag 2016
Jaarverslag 2015
Jaarverslag 2014
Jaarverslag 2013
Jaarverslag 2012
Jaarverslag 2011
Formulier publicatieplicht volkshuisvesting 2021