Imago-onderzoek 2017

WoCom heeft in samenwerking met ICSB Marketing en Strategie in april 2017 een onderzoek gehouden onder de huurders (panelleden en nieuwe bewoners) van woCom.  368 huurders hebben een vragenlijst ingevuld. Met de resultaten van dit onderzoek krijgt woCom inzicht in haar imago en in de wensen van huurders bij het betrekken van een nieuwe woning.

Welk beeld hebben huurders van woCom?

Huurders zien woCom vooral als betrouwbaar, makkelijk benaderbaar, veilig, behulpzaam en stabiel. De meeste huurders voelen zich thuis en geven aan dat zij huren bij woCom bij anderen kunnen aanbevelen. De belangrijkste verbeterpunten hebben te maken met luisteren naar de klant, het nakomen van afspraken en ervoor zorgen dat klanten niet van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Nieuwe huurders

Volgens nieuwe huurders kan woCom een beter beeld van de woning geven door de woning eerst zelf te controleren en de bezichtiging te handhaven. Meer dan de helft van de nieuwe huurders is (zeer) tevreden over alle aspecten van de informatievoorziening.

Klik hier voor meer resultaten.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×