Niet tevreden?

Bent u als huurder of woningzoekende niet tevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. Vul het contactformulier in.

Als u er met de medewerker niet uitkomt. Wat dan?

Bent u ontevreden of heeft u een klacht over de manier waarop onze medewerkers zaken afhandelen? Probeer er altijd eerst zelf uit te komen met de betreffende medewerker. Als u er samen met de medewerker niet uitkomt,  kunt u een officiële klacht indienen. Op verschillende manieren:

  • U vult het klachtenformulier in. Ontvangt u het formulier liever per post? Laat het ons weten.
  • U stuurt ons een e-mail of schrijft een brief.

Hoe behandelen wij uw klacht?

Als wij uw klachtenformulier of melding hebben ontvangen, krijgt u binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging of wij nemen contact met u op. De klacht wordt behandeld door de verantwoordelijke leidinggevende.  Hij of zij zoekt de kwestie uit, geeft binnen tien werkdagen schriftelijk antwoord of nodigt u uit voor een gesprek. Gemaakte afspraken worden schriftelijk bevestigd. Het kan zijn dat we meer tijd nodig hebben om de kwestie uit te zoeken. Dan vertellen wij u dat ook.

Naar de geschillencommissie

Als u ontevreden bent over het antwoord van woCom, kunt u uw geschil voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Download(s)

Klachtenformulier

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×