Jaarverslag – Feiten en cijfers uit 2020

Wist u dat er het afgelopen jaar 47.352 telefoontjes binnenkwamen bij onze Klantenservice? Er 853 woningen geschilderd zijn? En 554 nieuwe huurders de sleutel van hun huurwoning ontvingen? U leest er alles over in ons jaarverslag.

In 2020 heeft Covid-19, het Coronavirus, een dominante rol gespeeld. In de wereld, in de zorg, de samenleving, in ons dagelijks leven en dus ook bij woCom. Met alle collega’s samen hebben we snel geschakeld. Zo hebben we veilig en goed werken kunnen combineren met onze dienstverlening aan onze huurders. Schakelen als het er echt op aankomt, daarin is woCom sterk.
Natuurlijk hebben we gebaald van de dingen die we niet konden doen, zoals op een gezellige manier afscheid nemen van collega’s die met pensioen gingen, samen Sinterklaas en kerst vieren of het vieren van ons 100 jarige jubileum met huurders en elkaar.
Maar er is ook veel energie gestoken in wat wel kon, al was het op een andere manier dan we vooraf bedacht hadden. We hebben zo gelukkig veel van onze voornemens, gericht op het verbeteren van ons werk en het ontwikkelen van onszelf, toch weten te realiseren. Gelukkig hebben we ook aandacht geschonken aan onze huurders die het door Corona niet altijd even makkelijk hebben. Zo hebben we met huurders gebeld om te vragen hoe het gaat, hebben we bloemen en ballonnen gebracht bij oudere huurders, hebben we kaartjes gestuurd naar alle huurders en hebben we huurders met betalingsproblemen geholpen.
Dat alles is iets om trots om te zijn!

Bent u benieuwd naar al onze prestaties uit 2020?
Klik hier om ons jaar 2020 in beeld te bekijken.
Op deze pagina bekijkt u het volledige jaarverslag.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser