Bedankt voor uw mening

Dagelijks zetten de medewerkers van woCom zich direct of indirect in voor u, onze huurders en woningzoekenden. Om u vandaag en morgen een thuis te bieden door een dienstverlening met meerwaarde. Dat wordt ook zo ervaren. Afgelopen jaar is de dienstverlening van woCom door u en andere huurders en woningzoekenden gewaardeerd met prachtige rapportcijfers en mooie complimenten.

Dank u wel voor de mooie complimenten
Dat is een compliment van u aan woCom en aan ‘onze’ aannemers. Dank daarvoor. Alle woCom-ers dragen daar dagelijks direct of indirect aan bij. Door betrokken te zijn, en door samen te werken en handelen vanuit verantwoordelijkheid. Daar wordt u hopelijk blij van! En daardoor voelt u zich thuis.

Elke dag een beetje beter
Het gaat niet altijd goed. Soms hebben wij een steekje laten vallen of sluit onze dienstverlening niet aan bij uw verwachting. Daar leren wij van. U geeft ons verbetertips waar wij iets van opsteken. En zo proberen wij het elke dag een beetje beter te doen.

Keurmerk ontvangen
Maandelijks vragen wij huurders en woningzoekenden om hun mening te geven en ons te beoordelen op onze dienstverlening. Zodat wij leren van wat goed gaat en wat beter kan. KWH, een onafhankelijk onderzoeksbureau haalt dit oordeel voor ons op. KWH gaf woCom voor dit goede oordeel over 2018 het KWH-Huurlabel als keurmerk. Een mooie bevestiging van onze dienstverlening met meerwaarde.

Wilt u meer weten over het onderzoek of het keurmerk?
Kijk dan op de website van KWH of neem contact op met woCom.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×