Aangepaste openingstijden & dienstverlening in juli, augustus en september

In de maanden juli, augustus en september wijzigen onze openingstijden en telefonische bereikbaarheid. Ons kantoor is dan alleen in de ochtend open (’s middags wel op afspraak).

Kantoor alleen ’s ochtends open
Ons kantoor in Someren is deze maanden geopend van 8.30-12.30 uur. ’s Middags kunt u alleen op afspraak terecht.

Geen spoed? Neem dan de eerstvolgende werkdag in de ochtend contact met ons op
Spoedeisende reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week aan ons doorgeven. Heeft uw vraag of verzoek geen haast, dan vragen we u om de eerstvolgende werkdag tussen 8.30 en 12.30 uur contact met ons op te nemen. De medewerkers van onze meldkamer kunnen u buiten kantooruren niet doorverbinden naar een van onze collega’s en noteren dan alleen uw vraag. Bent u niet in de gelegenheid om tijdens kantooruren te bellen? Dan kunt u uw vraag ook altijd per e-mail stellen via Mijn woCom, het contactformulier, of een mail sturen naar info@wocom.nl.

Woningruil tijdelijk niet mogelijk
In de maanden juli, augustus en september worden er ook tijdelijk geen ‘aanvragen woningruil’ verwerkt of in behandeling genomen.

Reactie aanvraag zonnepanelen, woningverandering en Wmo duurt langer
In de maand augustus kunnen we helaas niet binnen 2 weken reageren op aanvragen voor zonnepanelen, woningverbetering (zav) en Wmo. Vanwege een onderbezetting op de afdeling, hebben we hier tijdelijk meer tijd nodig. Hiervoor vragen we uw begrip.

We wensen u een fijne zomer toe!

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×